Energy Communication Conference 2015

Her er en oppsummering fra Energy Communication Conference 2015.

Presentasjoner (video av foredrag kommer etterhvert)

  • Kommunikasjon nasjonalt vs globalt. Likheter, ulikheter, muligheter og utfordringer v/Ola Morten Aanestad, Head of Communications, Statoil Aberdeen
    [PDF][VIDEO]
  • Kommunikasjon i omstillingsfaser – v/Bjørg Sandal, Kommunikasjonsdirektør, Aibel
    [PDF][VIDEO]
  • Building trust in the energy industri. The Edelman Trust Barometer 2015 – v/Rishi Battacharya, Managing Director, Edelmann
    [PDF][VIDEO]
  • En touch av ABB – Employee Branding og sosiale medier på tvers av landegrensene v/Pie S. Haug, Recruitment Specialist, Trainee & Employer Branding Responsible, ABB Norge
    [Intervju]
  • Erfaringer fra rekrutteringskampanjen “Jobbisonga.no” v/Irene R. Skugstad/Gunvor Drange, Head of HR/Rekrutteringsleder, Songa Offshore
    [PDF]
  • #prosjektnyjobb – Om å blogge seg til ny jobb v/Ann Helen Braathen, Jobbsøker – dyktig i kommunikasjon, markedsføring, relasjonsbygging, administrasjon, arbeidsglede og trivsel
    [PDF][Video]
  • Slik bruker vi Facebook som “intranett” v/Anette Frækaland, Project Coordinator, Bilfinger Industrier
    [PDF][Video]
  • Slik kommuniserer vi i klimadebatten v/Tommy Hansen, Direktør for kommunikasjon og samfunnskontakt, Norsk olje og gass
    [Video kommer]
  • Hvordan bør Ptil bruke sosiale medier? – v/Eileen O’Connel Brundtland, Communications Advisor, Petroleumstilsynet
    [PDF][VIDEO]
  • Paneldebatt – En dag i mediene – Slik jobber mediene – v/Per Valebrokk, Ansv. Red/Adm. Dir E24 ,Lars Erik Taraldsen, Olje- og gassjournalist Teknisk Ukeblad og Chul Christian Aamodt, Ansvarlig redaktør/Adm. Dir. enerWE.no
  • Workshops
    A: Syv år på Linkedin – Noen erfaringer – v/Trond Albert Skjelbred, Partner, NOR PR
    B: Hvordan planlegge kampanjer – v/Endre Aaberg Johansen og Håkon Mathias Rønning, Partnere i Corporate Communications
  • «Monstermastene» – Kommunikasjonsutfordringer – v/Kristian Marstrand Pladsen, Kommunikasjonsdirektør, Statnett
    [PDF] [Video]
  • Internkommunikasjon i utfordrende tider v/Øistein Johannessen, Vice President Communication Development and Production Norway, Statoil
    [Video]
  • Fra gressklippere til høyteknologi – v/Linn Cecilie Moholt, CEO, Karsten Moholt
    [PDF][Video]
  • Fem tips for en fremragende arbeidsplass – v/Tom Georg Olsen, CEO, Miles
    [PDF][Video]
  • Born to run – Bedriftskultur ved organisk vekst, oppkjøp og fusjon – v/Ove Grønnevik, CEO/Gründer, Media Bergen
    [PDF][Video]
  • Taler som leder, ledere som taler – v/Jens Kjeldsen, Professor, Universitetet i Bergen 

Videointervjuer

Deltakere, utstillere og foredragsholdere

Bloggere

Myndigheter, verk og bransjeorganisasjoner

Operatørselskap

Boreentreprenører

Kontraktør/Leverandørselskap/Verft

Bank og finans

Konsulentselskap

Energiforetak

eHandel

Media

Medieovervåking

Byråer

IKT

Universitet og høyskole

Kontorhotell, Konferanser og messer

 

Intervjuer med deltakere og foredragsholdere

Intervju med studenter

Om Energy Communication Conference 2015

Energy Communication Conference 2015 er et arrangement i regi av TEAM Nordmarka AS og enerWE.no. Regus er konferansens hovedsponsor. Dagens Næringsliv er konferansens mediepartner.